#1 Skrevet Juli 5, 2013 Er det noen som har klart å bytte parklyspærer uten å knekke fingrene? Det er noe så usannsynlig trangt inni bak pærene, får jo knapt inn én finger... Tips? Skal montére Canbus LED pærer men gir F om man må ned med fanger og ut med lyktene, da hiver jeg inni et telys når pæra ryker en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2013 Man må være litt akrobat med fingrene, men det skal gå an. Eventuelt få ei frøken med litt spinklere hender til å gjøre det. Men det letteste er helt klart å løsne fanger og ta av lyktene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2013 Virker som om de har laga lokket over hullet til pærene akuratt litt for små bare på faen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2013 Ser problemstillingen, men det er fullt mulig å få det til ! Vet ikke hvilke lyter du har , men på min egen har eg bi-xenon. Får å få ut pærene tok eg bare å dro i ledningene, poppet lett ut så ikke noe problem med tanke på at kabelskoene skulle løsne fra pluggen. når eg skulle sette de inn igjen førte eg pæren inn med å holde i ledningene, og deretter dytte den inn i hakket ved å bruke kun en fing som du nevner her over hehe Når du skal sette de i igjen er det greit å ha lyset på, evt ha godt lys tilgjengelig! Håper dette er til hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2013 Skal nok få det til, men prøysserne kunne jo laget hullet litt større, men det jobber kansje ompa lompa'er på Møller... Har xenon lykter, men skal det ha noe å si da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2013 Er ingen problem mener no eg, ikke noe eg selv irriterte meg noe spessielt over. Men skjønner selvfølgelig tanken Mange andre biler som er verre med .... og hva skal man tenke da ... Vet ikke helt om det er forskjell på lyktene, men kan jo hende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2013 Dra i ledningene er greia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2013 Eller bruke en liten tang og dra i pæreholderen. En liten sjangs for å knekke den, men har fått den ut både på A3 8P og Passat 3C som begge er kinkige å få ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2013 Dt nytter ikke med fingrene mine, skal kjøpe en sånn bøyd nebbtang å dra forsiktig i ledningene med den. Da tenker jeg det ordner seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...