#1 Skrevet Juli 5, 2013 Hei Noen ganger når jeg gir bånn gass så kan turtallet "hoppe" fra 3500 rpm og ut. merket at jeg skjer i 3 og 5 gir Noen som vet hva det kan være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2013 Skjønte ikke helt det spørsmålet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2013 Hehe. Turtallet stiger som om den mister kontakt med giret eller clutch fra 3500 rpm og ut Turtallet blir plutselig økt uten at bilen får noe mer fart Er så dårlig til å forklare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2013 Clutchen din slurer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2013 Midlertidig løsning gir ned å ikke kjør bilen tungt... å begynn å planlegge clutch skifte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2013 Fx 400 klutch gikk ikke så langt nei Noe som tåler mer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2013 kan være noe så enkelt som lekkasje fra simmeringen på veiva. slik at det har kommet olje på trykkplata da slipper den jo nesten uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2013 Nå merker jeg at 2 giret begynner å slurer også Har clutchmaster fx400 idag som sitter i bilen Noen andre clutch å anbefale som tåler mye mer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...