Hvor skal du sove på hovedtreffet.

Hvor skal du sove på hovedtreffet  

57 stemmer

1. 1. Hvor skal du sove på hovedtreffet

• Banen
      42
    • Haslemoen
      15

Anbefalte innlegg

Lodder stemningen. Skiv også gjerne din mening om hvorfor.

FGL kommer til å holde fortet på banen, håper selvfølgelig flest blir med på det. : rock :: vinke :

Her er hvertfall min mening hentet fra en annen tråd:

Jeg mener at det finnes ikke noe som å våkne litt halv schlæk dagen der på... Ta ut en kald cola av det medbrakte kjøleskapet, se på dugg friske biler og se leiren våkne til liv... tenke på den sinnsykt fete kvelden dagen før og hvor utrolig sosialt man hadde det... Bli mobbet litt over alt dumme man gjorde osv osv...

Ingen ting kan måle seg med sommer treff og camping på plassen.

Ps, nå ble jeg faktisk litt varm inni meg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såklabert banen, er der det skjer. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I et deilig telt.. seff på banen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke ordentlig treff uten å kunne sove ved banen! :)

Regner med vi blir opp mot 20 stk fra Hadeland som blir ved banen. Har 54 kvadratmeter med partytelt, så kanskje kunne fått til no samarbeid med dere FGL folka.. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sove på Haslemoen og Håkon skal sove på scared.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lodder stemningen. Skiv også gjerne din mening om hvorfor.

FGL kommer til å holde fortet på banen, håper selvfølgelig flest blir med på det. : rock :: vinke :

Her er hvertfall min mening hentet fra en annen tråd:

Håper på at Hotell Quattro er klart til treffet, å ligge en annen plass enn banen er helt uaktuelt !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli for gammel til å sove på asfalt :) så det blir Haslemoen for meg. Det hadde vært fint om de hadde bygd hotell i tilknytning til banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne ikke stemme siden jeg og mange fra Bergen og andre plasser skal campe på Elverum camping..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg satser på min egen seng hjemme, en halvtimes kjøring.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt Haslemoen, men hvis været er dårlig så drar vi hjem og da er det litt dumt å ha rom der. Samboeren sa at hvis været ble bra så kunne vi eventuelt sove i telt (ble lettere overrasket da ja!).

Blir vel telt eller baki bilen hvis vi skal overnatte. (Action i baksetet:D Lenge siden sist det nå....)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne heller ikke stemme, skal overnatte i hytte på Færder Camping litt utenfor sentrum av Flisa.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen såklart.

Dan H, vet ikke helt hvordan det er med teltene enda da, det får vi heller ta når vi ser hvordan de ser ut nå og hvor mye folk vi kommer til å ha med.

Men regner med FGL ordner litt musikk! : rock :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg klarer bare å se ett alternativ, BANEN!

Man drar da for pokker ikke på sommertreff for å ligge på hotell?

Nei, det sosiale liv ved banen kan jeg ikke unnvære, det er halve treffet for min del, dessuten trenger vi jo litt "vakter" rundt bilene våre og :) er nok av kjeltringpakk og fulle jævler ute på nattestid, selv i hedmark.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok av kjeltringpakk og fulle jævler ute på nattestid, selv i hedmark.

Er det virkelig andre enn medlemmer som har adgang til området under treffet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man drar da for pokker ikke på sommertreff for å ligge på hotell?

Godt poeng, banen er stedet, så kan de gamle kose seg på hotellet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig andre enn medlemmer som har adgang til området under treffet?

Meg bekjent er det INGEN form for organisert vakthold, og i alle landets kroker og kriker har vi ett fenomen som heter "lokale helter"

men tror nok ikke sånt skjer på våre treff, de som er på baneområdet om kvelden/natta har relativt god oversikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For to og tre år siden var det vakthold på banen, da bodde jeg på Støa og lot bilen stå hele helgen pga vakthold. I fjor vet jeg ikke hva det var, da var jeg på Elverum og kjørte frem og tilbake..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For to og tre år siden var det vakthold på banen, da bodde jeg på Støa og lot bilen stå hele helgen pga vakthold. I fjor vet jeg ikke hva det var, da var jeg på Elverum og kjørte frem og tilbake..

Så noe vakter der tidligere på kvelden i fjor, kom på det nå..

Men vet ikke hvor lenge de var der? var oppe til 4 jeg og kan ikke huske å ha sett noen vakter senere utpå "kvelden"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er ny i gemet så satser jeg på banen siden det høres ut som at det er der det skjer. Må jo få med seg camping livet til VACN medlemmer ;)

Har på følelesen av at det blir DRIIIIITKULT. Telt eller baksetet. Er ikke helt bestemt enda ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Follogutt finnes det bare en mulighet: Banen:D.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen, selvfølgelig.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er musikk i mine ører. gleder meg mer og mer.

Drar gjerne igang med noe parycamp alla det vi hadde i fjor. At FGL står der de stod og at hadeland har det samme party telte som i fjor...

Det med musikk er enda litt usikkert. Anlegget vi hadde i fjor kommer kan vi få tak i år også, til 4500,- men styret er usikker på om de vil betale.

Dette anlegget har en vanlig utleiepris på 15000-20000 for en helg.

Vi håper jo seff å få med anlegget, men det kommer som sagt litt ann på styret. Det er jo tenkt å bruke dette til premieutdeling og speaker osv... itillegg til fest på kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Follogutt finnes det bare en mulighet: Banen:D.

Og alder er selvføgelig ingen hindring... (Som noen andre bruker som unnskyldning.. :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skikkelig glad melding.

Styret har bestemt at de skla sponse anlegg denne helgen. dette innebærer lyd og lys likt det vi hadde i fjor.

Det vil med andre ord si at vi vil ha en perfekt ramme rundt stemningen på dag(nå har vi muligheten til spiker +++) og kveld(fest : rock : ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skikkelig glad melding.

Styret har bestemt at de skla sponse anlegg denne helgen. dette innebærer lyd og lys likt det vi hadde i fjor.

Det vil med andre ord si at vi vil ha en perfekt ramme rundt stemningen på dag(nå har vi muligheten til spiker +++) og kveld(fest : rock : ).

Vi gleder oss ja.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.