BMW X5 132 style - 4 stk omborret 9x19 ET48 med 215/35 dekk selges/byttes

Anbefalte innlegg

Ettersom fruen nå skal ta over bilen, så legger jeg ut disse hjulene for bytte eller evt rent salg.. Gjerne innbytte i 18" eller evt 19" med dekk!

 

Felgene kommer opprinnelig fra BMW X5, og heter style 132. Disse leveres egentlig i oppsettet 9x19 foran og 10x19 bak. Her er det da 4 stk

9x19 ET48 med senterringer for 57,1mm (uten senterringer er NAV'et 72,5mm). På felgene sitter det billigdekk av typen Fullway HP108 i dimmensjon 215/35, dette gir ett pent strekk!

 

Felgene har blitt sveiset og omborret hos Østfold felgteknikk fra 5x120 til 5x112, så dette er profesjonelt gjort, og felgene passer bolt-on på mange VW, Audi, Skoda osv.

 

Felgene fikk påmontert dekk for litt over en uke siden, så disse er knapt brukt. Felgene har ikke kast eller bulker, og det sitter lite med lodd på felgene etter avbalansering.

 

To av felgene er pene, mens en har litt småriper som sees på nært hold, og den siste har litt overflateriper/merker og steinsprut. For at disse skal bli 100% strøkene, så må de evt lakkeres.

 

Felgene har sittet på min 03 mod 3BG, uten spacere.

 

Ta kontakt på PM eller tlf 41042558 - Selges for 10.000,- eller byttes i 18"/19" med dekk og evt mellomlegg!

Felgene befinner seg på Hamar.

 

IMG_2469[1].jpg

IMG_2489[1].jpg

IMG_2487[1].jpg

IMG_2480[1].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er interessant! Innpress, felgbredde og dekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 40 mener jeg, felger 8.5x19 med kumho 235/35/19 Kjøpt i fjor, går nok ut sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger du bare felger uten dekk? Eventuelt pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd kan stenges! Disse er byttet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.