#1 Skrevet Mai 19, 2005 Hei. Fikk tilgang på masse utstyr, metall, dreiebenker osv nå. Så da må jeg lage meg hjulbuevals tenkte jeg. Noen som har bilder eller tegninger av slike? Tips osv, tas imot med takk =) Spacere skal også lages. Men her trengs også noen forklaringer osv =) Noen som føler seg kapable til å undervise ? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2005 Jeg har sett en fin beskrivelse på vwortex...bare å søke der. Ellers hvis du vil lære dreiing og fresing, så setter jeg snart igang med storproduksjon av køståm spacere så du er velkommen til å se og lære! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2005 Jeg har sett en fin beskrivelse på vwortex...bare å søke der.Ellers hvis du vil lære dreiing og fresing, så setter jeg snart igang med storproduksjon av køståm spacere så du er velkommen til å se og lære! Tusen takk for innbydelsen ! =) Men det er vel ganske langt til Follo? =) hehe Skal huske på det om jeg er i området =) Var det beskrivelse av Spacere eller Hjulbuevals du fant? Hva er isåfall hulbuevals på engelsk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2005 Det var tegning på valseverktøy ja.... Jeg lasta ned tegninger så hvis du ikke finner de, send meg en PM så skal du få de. Spacere sier seg vel selv hvordan du lager? Hvis ikke kan jeg sende deg teginger på det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2005 Pm sendt =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...