#1 Skrevet Juli 7, 2013 (endret) Vurderer nå bilen for salg. Bilen er en 2008 modell Audi A3 med S-line eksteriør. Denne har vært i mitt eie i snart 2.5 år, og det har vært en suveren bil. Vurderes nå til salg, grunnet behov for litt større bil. Det kan leses mer i bilens tråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?214558-Min-2008-Audi-A3-1-9-TDI 2008 Audi A3 Ambition 1.9 TDI Mørkeblå/Dyp blå Audi Consert stereo Sportsratt/sportseter Xenon nærlys Teknikkpakke 19" sommer/16" org vinter Framhjuls drift 1.9 TDI 105 HK, 5 gir Km: 70 000 S line eksteriør Parkeringssensor bak - Supersport Black Evolution justerbart (godkjent i vognkort, 4 hjulskontroll utført hos NAF) - 19" hvite sommerfelger (lakkert med hvit Plastidip i år, for å få de helt strøkne. Org. hvite) - KN åpent luftfilter - Fjernet emblemer på bakluke - Montert DEFA motorvarmer + kupevarmer. (Brukt de to siste vintrene hver morgen.) - Iphone/Ipod tilkobling (lagt fram ledning) Fullt serviceheftet. Servicer i min tid: 34088 km, oljeskift (Dahles Auto Sarpsborg) 52400 km, oljeskift (Dahles Auto Halden) 60428 km, inspeksjonsservice (Dahles Auto Halden). Denne ble tatt 26.10.2012. I tillegg til dette har skiver og klosser foran blitt byttet denne uken (uke 28). Ny frontrute sommeren 2012 med sort felt (steinsprut). Bilen har fått god behandling, med ukentlig vask. Polert og vokset (Jetseal og 2 lag Chemical Guys 50/50) i mai i år. Dette er en meget pen bil, som jeg håper kan bli i klubben Prisantydning: 170 000 + reg. Bud mottas. Bilen står i Halden for visning. Bilder: Grillen er her lakkert i sort med Plastidip. I dag så er dette fjernet, så grillen er chrom orginal. Cupra leppen er ikke montert, da den gikk tapt i vinter For mer info, ta kontakt andrestamsaas@hotmail.com Tlf: 936 21 462 Et par nye bilder http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42740531&editAd=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2013 Opp med seg 165 000 kr + reg. Pris kan diskuteres ved rask handel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2013 Står her fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2013 Pris for klubb medlemmer: 150 000 + reg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2013 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...