Klakkelyd + merkelig slitt mansjett

Anbefalte innlegg

Byttet knute foran på venstre side for ca 6mnd siden, men nå har det kommet klakkelyd ved venstre sving igjen. Ser på mansjetten at den er merkelig slitt, også etter så kort tid:S Kan jeg ha gjort en feil ved montering? Lyden kommer garantert fra venstre side.

Andre ting som kan si klakk-klakk-klakk-klakk?:D

Byttet forøvrig høyre nå nettopp. DSC_0040_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fylte du knuten godt opp med smørningsfett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte hele posen å bevegde knuta godt i alle retninger. Vet at øvre bærearmene er slitt. Kan de lage lyder ved sving? Hender at det bare er donkdonk, til jeg retter opp bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet knute foran på venstre side for ca 6mnd siden, men nå har det kommet klakkelyd ved venstre sving igjen. Ser på mansjetten at den er merkelig slitt, også etter så kort tid:S Kan jeg ha gjort en feil ved montering? Lyden kommer garantert fra venstre side.

Andre ting som kan si klakk-klakk-klakk-klakk?:D

Byttet forøvrig høyre nå nettopp. [ATTACH=CONFIG]201017[/ATTACH]

Jeg vet ikke med detta andre, men mansjettet er ikke merkelig slitt, den er morken av alder, rettogslett bare sliten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke med detta andre, men mansjettet er ikke merkelig slitt, den er morken av alder, rettogslett bare sliten...

Morken av alder? den har sitti på bilen i 6 mnd, jeg byttet på min for ca 8 mnd siden, å min ser ikke så slitt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig gummi, morken ja, Eller skadet av varme...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.