Justerbart senkesett til audi s4/s6 c4

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet av coilovers til gammel s4 c4?:) skulle hatt med justerbare dempere.

Eller kankje noen har forslag til andre senkesett? Må være veldig stivt for at hjulene ikke

ska ta borti skjermene. Skal ha på 235/35-19, 9,5".

Har sett litt på kw, men må jeg da sende inn fjærbeina? Noen som vet?

Vet det er mange tråder om senkesett men finner ingen om coilovers spesielt til c4.

Mulig det bare er jeg som er dårlig på og lete :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes alltids tråder om senk. men ja du må sende inn fjærbein til kw! koster jo ca 10000,- men hører folk er veldig fornøyd. så får se hva slags senk jeg skal slenge på engang;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 000,- holder nok ikke. Blir vell 15-16 000,- med frakt osv til/fra Tyskland..vet om en som sveiste inn TA Technix demperei fjærbeina selv på sin S4 C4 :) Men vet ikke om jeg skal publisere navnet hans, så han får melde seg selv hvis han ønsker, å ser denne tråden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd å få kontakt me nordicautoimport.com men de svarer ikke om man må sende inn fjærbeinene til de og ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.