Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi 100 quattro 2.3E (1993), hvor clutchen gikk for noen dager siden. Trenger derfor en clutchlamell, trykkplate og utløserlager. Noen som har noe slikt liggende til overs? Det er uaktuelt å kjøpe nytt, det blir for mye penger i forhold til hva bilen er verdt. Alt av interesse, også enkelt deler. Send meg PM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bumpe denne, trenger fremdeles en clutch til en AAR quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du hadde skaffet? Har fortsatt liggende diverse skrot.

Synd, da jeg kjørte forbi Arendal i dag.

 

Send PM hvis du fortsatt trenger noe så tar vi det derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skaffe en ny en fra Sachs, kr 2736,- inkl mva etter klubbrabatt (vet du sa du ikke ville bruke mye penger på en ny, men da har du en pris i alle fall. Ingen kjøpeplikt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du hadde skaffet? Har fortsatt liggende diverse skrot.

Synd, da jeg kjørte forbi Arendal i dag.

 

Send PM hvis du fortsatt trenger noe så tar vi det derfra.

 

Ja trodde det jeg også, men han kunne ikke finne den i delehaugen sin... :( Må sjekke opp i familiealbumet om det er den samme.

 

Update: Har sjekket familiealbumet nå. Det er samme delenummer på trykkplaten, utløserlageret og gaffelen til lageret på 80 fwd, 80 q, 100 fwd og 100 q, alle av 1993-årgang. Det er IKKE samme delenummer på lamellen. Det er en type til 80/100 fwd (034 141 032 T) og en annen til 80q/100q (034 141 032 N). Hvis jeg tydet det riktig, så er det en 228 mm lamell på fwd, og 240 mm lamell på quattroene.

 

- - - Updated - - -

 

Kan skaffe en ny en fra Sachs, kr 2736,- inkl mva etter klubbrabatt (vet du sa du ikke ville bruke mye penger på en ny, men da har du en pris i alle fall. Ingen kjøpeplikt)

 

Takker, men jeg syns det er for mye å koste på denne gamle bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter denne opp en aller siste gang. Skulle tro det lå endel NG-motorer rundt i norske kjellere etter alle som har bygget om til 20VT etc... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en fra en 90quattro liggende, ukjent tilstand men mente å huske den så ok ut. Send pm om interessant.

 

Edit: Lamellen var så godt som ferdig, så var ikke noe å bruke tid på å sette i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.