92 audi S4 2,2 avant selges (varebil)

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg nyere A4, så får nesten prøve og selge S4`n.

Er som sagt en 92 modell avant med 2,2 liter med 5 tr. manuell kasse..

 

Er montert S6 front på den(fanger,panser,lykter,skjermer) og har byttet ut UFO bremsene til S6 bremser, byttet da også bæreamer, hjulager og styrekuler. nye camber stag bak er nylig byttet, samt klosser bak.

 

Motor er chipet, men er usikker på hviken chip det sitter der, iogmed den var chipet når jeg kjøpte den. turbon har blitt byttet ut til en KKK K26, og alle trykkslanger er byttet ut med siliconslanger. coiler er byttet ut med 1,8t coiler fra Apikol.Turboen trenger en overhalling da den har blitt veldig glad i olje

 

Karosserimessig er det litt og gjøre, er rust på dører og i bakluka og litt i hjulbuene, men er i hjulbuene er det kun bill småbobler. Også er det noen småbulker og litt riper her og der.

 

Innvendig er det svart skinn, med slitasjehull i førerstolen, ellers er den stortsett hel og pen

 

Følger med 16" S4 vinterhjul.dekka er utslitt, men har 4 nye som jeg ikke har fått lagt om ennå, sommerhjula er 18" avantgarde felger(skrudde felger, laget av BBS), sommerdekka trengs nye

 

Bilen mangler forøvrig EU kontroll.. er usikker på hvor mye som er feil med den. det jeg vet om er ene bakfjøra er knekt, også er det noen drivakselmansjetter foran som er dårlige.. ble byttet endel bremseslanger og rør ved forrige EU kontroll, så dette er vell sikkert fortsatt bra..

 

Er litt usikker i pris, men prøver på 30tusen, eller bud.. er ikke intressert i noe bytte

 

 

 

Kan også nevne att motor ble gått over for litt over 3 år siden, pga rådebank.. Da blei sylindre hona, nye stempelringer, lager, pakninger, regreim, samt motorfester..Byttet også til kryssborra veiv... Clutch, kupevifte og varmeregister er bytta for ca 4 år siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter ned prisen til 25000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.