2007 Audi A4 2,0 TFSI Quattro 220hk Special Edition

Anbefalte innlegg

Etter mange runder med meg selv og mas fra min samboer om en bil nr 2, har jeg valgt å legge ut mitt hjertebarn for salg. Det er en meget spesiell Audi A4 som så vidt jeg vet ikke har har blitt solgt flere av i Norge. Jeg måtte ty til forumet her for å i det hele tatt komme på sporet av info om typen bil, men her er et lite utdrag av hva Audi A4 B7 Special Edition hadde:

In 2007 Audi introduced a limited edition of the B7 named the 'Special Edition', which built on the S-Line specification and also included the black optics pack, the RS4 style 8J X 18 ‘7-arm double spoke’ design alloy wheels, Two-tone Graphite/Black Volterra leather, 3-spoke sports leather/Alcantara multi-function steering wheel with gear knob and hand brake handle in Alcantara with silver stitching, Ventilated cross-drilled front disc-brakes, black tailpipes and black roof rails (avant model only). It also had a power increase of 20PS, giving an output of 220PS on the 2.0T model.

Den ble så vidt jeg forstår gitt som en sponsorbil til en av Norges toppalpinister og jeg er 3 eier. Har vært ekstremt fornøyd med bilen og etter at jeg satte inn en nyere RNS-E navi glossy black i bilen, så har jeg følt at den har vært så perfekt som en A4 skal være. Under mitt eie har den fått regelmessig vask og stell, nye gummimatter og hovedservice fra merkeverksted. Jeg lufter den nå ute for salg (selvfølgelig rett før ferie i utlandet:p ), men kunne helst se at bilen gikk til en entusiast som meg og VACN medlem :)

Legger ut et par bilder her, så kan man se resten på finn.no linken: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42718793

SBH3.jpg

Forbilde.jpg

SFV2.jpg

Dash1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen solgt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.