#1 Skrevet Juli 9, 2013 (endret) Komplett med airbag, men uten slepering. Helt strøkent. Selges for det noen vil gi ellers går det nok i containeren når bilen er ferdig. Evt. byttes i noe jeg trenger, f.eks. 2-DIN midtkonsoll/braketter/klimakontroll for 2-DIN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2013 vil dette passe passat 3b 1998 modell? og vil orginal vw airbag passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2013 vil dette passe passat 3b 1998 modell? og vil orginal vw airbag passe? Det tør ikke jeg å svare på... Har absolutt ikke peiling på det.... Kanskje noen andre vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2013 Ingen? Da går det i søpla i helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2013 om du skal kaste det, kan sikkert jeg ta det istedet. betaler frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2013 Det er i orden det. Send meg adresse osv på PM, så skal jeg pakke det og sende i oppkrav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...