#1 Skrevet Juli 10, 2013 Hei vurderer å bytte bort mine miro felger. Med federal 225/35 dekk Felgene er et40 disse er ikke helt like zito da de har dimondcut front. Ønsker å bytte i 19" rs6-2 felger 19 eller 20" rotor felger. Helst med dekk. Tar i mot andre bytte forslag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2013 Selger du felgene bare? Og evnt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2013 Kan selge bare felgene men koster en del å ta av dekkene og. Så kom med bud eventuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2013 Bytte i orginale 18" RS6-1 felger? Nylakkerte i en dyp gråfarge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2013 Har dessverre ikke brukt for 18lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2013 Kantkjørt? Kunne blitt gromme på Beetle:) Ca.pris på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2013 Noen som er interesserte? trenger andre felger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2013 Hva selger du evt disse for ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2013 Heisann. hvor mye kunne du tenke deg for felgene? har evt original b5 16" 5x112 for mellombruk hvis det var derfor du vil bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2013 (endret) Ønsker helst 9 for hjulene komplett da jeg helst ønsker å bytte i noe jeg har bruktfør. Altså 19" eller 20" Da er dem holdt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2013 Solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...