#1 Skrevet Juli 10, 2013 På utkikk etter noen lykter jeg kan kappe i Skrik ut hvis du har noe liggende. Kan evt kjøpe bare høyre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2013 Har lykter, men et feste er vel ikke helt i orden, det som er under lykta.. Trenger disse og være i orden? Hva er det du planlegger egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2013 Hvis prisen er riktig skal jeg få til det meste Skal kjøre luft inn gjennom lykta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2013 Kjikket på de nå, ser faktisk som alle festene på høyrelykta er knekt/borte, aner ikke hvorfor. Aldri brukt disse lyktene før selv.. Venstresiden mangler festet under lykta, ellers er den i orden, dersom du fortsatt skulle trenge.. De ligger nå bare i garasjen uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2013 Hm. Skal tenke litt på det. Kunne jeg bare vært å hentet de hadde det vært helt topp, men du bor vell ikke rett borti gata så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...