#1 Skrevet Mai 19, 2005 Noen av dere som har montert dette? I allefal hvordan? Er det eget uttak på motoren til giver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2005 Noen av dere som har montert dette? I allefal hvordan? Er det eget uttak på motoren til giver? Du må enten bytte til en giver som har tilkobling for både lampe og instrument, eller sette på en ekstra giver som er beregnet for instrument. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2005 Skal ha et 52mm instrument til det...Noen plasser å montere giveren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2005 Skal ha et 52mm instrument til det...Noen plasser å montere giveren? Enten et t-stykke der den originale giveren står (hvis du velger en ekstra giver) eller og erstatte den originale med en n (hvis du velger en giver som kontrollerer begge deler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2005 Noen som har et slikt t-stykke liggende? Eller vet hvor jeg får tak i det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2005 Jeg lagde meg T-stykke selv.. De har sikkert noen små T-stykker hos en rørlegger eller lignende.. Jeg måtte gjenge opp til giverne, men det gikk bra og funker som bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2005 På mk2 GTI ligger oljetemperaturen i kjørekomputeren. Vet ikke helt hvor den sensoren sitter (ved filteret kanskje?) men kanskje det går ann å bruke noen deler derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2005 Noen av dere som har montert dette? I allefal hvordan? Er det eget uttak på motoren til giver? G60 har jo dette orginalt..... giveren sitter på oljefilterbraketten foran oljetrykk giveren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2005 På min g60 satt olje temp på toppen av braketten som oljefilteret sitter i. Dette verifisert med Møller da jeg skifet føleren ... Sette på et t-stykke for å få målt temp blir vel litt feil da tempen vil synke igjenom slangene ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2005 Sette på et t-stykke for å få målt temp blir vel litt feil da tempen vil synke igjenom slangene ??? Følerene sitter skrudd rett på T-stykket så blir ikke noe forskjell.. T-stykket er ca 3-4 cm langt... Ikke slanger el.l.. Og det er i messing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2005 Nå kommer jo olje tempratur opp på kjørecomputeren så jeg har indikering av den..Trodde det kun var alarm for høy oljetempratur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...