#1 Skrevet Juli 11, 2013 Så folkens, hvem skal på Rudskogen å få strekt ut litt? Satser på å reise torsdag 29.august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2013 jeg skal =) drar sikkert med andre bil-sjeler =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2013 vurderer selv å reise bortover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2013 Skal håper bare bilen også blir med ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2013 Kommer direkte fra ringen, håper det er mer bil igjen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2013 Kommer direkte fra ringen, håper det er mer bil igjen...... Høres veldig bra ut Stig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2013 Jeg skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 11, 2013 Har lyst Hvor pleier folk å overnatte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2013 Litt mer spredt enn på Våler. Hoteller finnes i Sarpsborg så litt å velge i der. Har bodd i Sarpsborg siste årene, kurant det! Du kan sjekke om det er muligheter for å campe ved baneområdet, hvis du har med glassfibertelt e.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2013 Tror det blir til att eg, Ingve og Tarjei tar turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2013 Blir Kayzerkonsert på meg den helgen. Passet heller ikke med Trackday.no's dager i år så satser at det passer bedre neste år så rs'en endelig får kjørt seg i "angsten".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2013 Satser på å ta turen bort, men kjører nok ikke samme rute.. Blir haukeli/E134. Overnatting sannsynligvis på hotell i sarpsborg eller fredrikstad (overnattet på sistnevnte plass på gatebil i fjor, helt kurrant). Det er jo også noe hotell/motell opplegg i rakkestad såvidt jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2013 Eg skal!!!! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2013 Jeg skal, Quality hotel er jo fornuftig priset, og ligger en halvtime fra banen, men jeg tror jeg satser på skikkelig camping denne gangen, med telt, kjølebag, kokekaffe og BÅL hvertfall hvis det er sånn at vi slipper å ligge på den forblåste grusplassen denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 3, 2013 .... hvertfall hvis det er sånn at vi slipper å ligge på den forblåste grusplassen denne gangen Campen blir i nye depoet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 3, 2013 Campen blir i nye depoet Hvordan er det å slå opp telt der? Er det bare grus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 27, 2013 Når skal folk kjøre? Satser på å komme meg avgårde torsdag morgen, i lag med Lars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 28, 2013 Eg er klar i Fredrikstad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 28, 2013 Skal, men må nok stå over på lørdag (dårlig planlagt firmatur) så blir å se på fredag og søndag, vil ha med meg kåring fra utstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 30, 2013 Kor står Bergenserene plassert i depoet da? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...