#1 Skrevet Juli 12, 2013 Skal studere til høsten og bør derfor kvitte meg med en bil. Kjedelig, men sånn er livet. Da får noen andre sjansen til å ta denne videre, bra utgangspunkt for å gjøre noe kult 1.6 100hk 210k km Årsavgift betalt og EU-godkjent til 03/14 13.000/bud AC som blåser KALDT Tuningart coilovers, TUV-papirer og originale fjærbein medfølger Helt og pent interiør med unntak av et baksete som bærer noe preg av hund Panser-BH kan medfølge om ønskelig. Ratt og felger gjør ikke det Noe lakkrust. Mest sannsynlig noe rust bak sideskjørt og i gulvet, da dette er en 3er-Golf. Liten oljelekkasje fra motor, tror det er en simring. Clutchen har vist tendenser til å slure ved noen anledninger. Ring/SMS 967 30 177 eller email eiriksmil at gmail dot com for mer info/visning, så finner vi en løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2013 Clutchen må skiftes nå og jeg ser at denne går fortest mulig da jeg betaler forsikring på en bil jeg ikke kjører, noe jeg ikke har råd til som student nå. Bud ønskes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 10, 2013 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...