#1 Skrevet Juli 12, 2013 Vet om et verkstedlokale på jæren som kommer for leie om ikke så lenge og lodder stemningen her. -270kvm -2 søylet løftebukk -takhøyde ca 3m -kontor med vask -hyllereoler -verktøybenk -3fas strøm -varmepumpe -industriport med portåpner/kodelås Dette burde være perfekt for en gjeng på 6+ biler, er litt usikker på leiepris med tror det var snakk om 6 lapper eller deromkring pr.mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2013 Hvor langt utpå jæren snakker vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2013 Klepp kommune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2013 Blir for langt borte for min del tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2013 Blir for langt borte for min del tror jeg Dette er ikke for langt. eg bor på Rennesøy og har lokale på Malmheim;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2013 Går sikkert greit når en har større prosjekter, men for meg som ein sjelden gang jør max 2 timers jobber og alle helst ser itte ein plass å vaska og pleie bilen. Så bler d langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...