#1 Skrevet Juli 12, 2013 A6 98 sedan. Ryggelyset fungerer av og til. Hvor finner jeg bryteren? Skal på EU kontroll til uka så det hadde vært fint å kunne ha ryggelyset i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2013 På Passaten min så ser jeg ryggelysbryteren når jeg ser ned på kassa fra motorrom høyre side. Byttet denne på min, og var enklest å komme til fra motor-rom. Nok forlegere på skralla og et ledd eller 2 så er det en enkel jobb i grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2013 Har to kontakter, en stor og en liten som går inn på kassa på høyre side, Er ryggelysbryteren koblet til en av dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2013 HVIS det er likt som på passaten min, så ja. Mener å huske at det går 2 ledninger inn på den (er jo logisk det da) Mener å huske at den er skrudd inn "vannrett" i kassa. Bilde lånt fra ebay, slik ser min bryter ut. LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2013 ser kjent ut. skal sjekke i morgen, Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...