#1 Skrevet Juli 12, 2013 Hei, trenger nye klosser til allroaden fremme. Dette er typen som har 4 klosser pr side (HD2 Girling?). Originalt koster disse nå knappe 2k, så jeg vurderer alternativer. Etter min mening er originalklossene veldig gode, og dem gir avdempet bremsing og hyler ikke, dog gir noe bremsestøv. Men hvilke merker der ute er like gode og kanskje bedre enn originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2013 http://seekpart24.com/febi/brake-pad-set-disc-brake-16456?c=100030&at=13299 Billig i hvertfall, hvis de er riktige. (De har flere typer, gikk ut fra at du hadde 2.5TDI) Selv med frakt og moms, du trenger sikkert noe mer også. De sender med DHL så det blir kun momsen du skal betale, ikke postens lagerleie og gebyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2013 det ligger noen redstuff klosser til bla s4 på tilsalgs delen på forumet, er ikke det samme bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2013 Hei jeg kan fikse for deg Bosh klossersett - 736kr/uten frakt utan moms (disse er på lager) OEM klossersett - 1189kr/ uten frakt uten moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...