Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg ønsker å kjøpe oljefilterhus til min 2l 8v.

Delenummer: 053115417a

 

Dette filterhuset sitter på an haug av modeller, i følge internett 2E ABF AAZ 1Z ACX ADY AEP AGG AHU.

 

For de som ikke har motorkoder og delenummer i hodet har jeg stjålet et bilde av den ønskede delen fra nettet slik at den kan beskues:

 

Filterhus.jpg

 

 

Mvh

 

Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har redigert innlegget mitt noe, så om det er noen som har dette liggende uavhengig av geografisk plassering, så rop ut.

Jeg har funnet en del, men nå er det over ei uke siden selger (ikke forum-medlem) skulle sendt delen, og han har sluttet å svare på mail. Kanskje er den på vei, kanskje er den ikke det. Uansett trenger jeg delen relativt fort, så om noen har en liggende kjøper jeg den gjerne.

 

Som nevnt sitter den i alle 2.0 8v fra passat, golf, sharan. Den sitter også i en del 1.9TDi-motorer, i tillegg til 16v. Har du en del og er usikker på om det er denne, er delenummer 053115417a. Se også bildet av anleggsflate i første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha to sensor hull?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aller helst, da jeg har planer om å holde oversikt over oljetemp og -trykk fra førersetet. De to sensorene er vel trykk og temperatur, så jeg ser helst at den har to hull, om ikke du har noen tips til andre steder jeg kan hente dette fra. Bilen er en Golf MK2 med forgassere, så eventuelle sensorer til ECU er bare å se bort fra.

 

Jeg leste forresten gjennom Kornelius-tråden din, Hans, og jeg må si det var svært god lesning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.