#1 Skrevet Juli 13, 2013 Heisann! Har fått meg en passat 3bg nå, som skal fikses litt på Sett på litt bilder, og falt virkelig i smak for sidemarkeringslys (US marker). Har funnet nye lister med hull til sidemarkering, men noen som vet om det er laget plass i front fangeren til dem? Evt noen som har gjort dette før? Hadde håpt på at det var og kjøpe lister, og sidemarkeringslys, også bare poppe dem på plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2013 Må skjære ut et felt så pæreholderen får plass gjennom fangeren, det er merket opp hvor du skal kutte såvidt jeg husker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2013 Det er flere som har gjort dette her i klubben tidligere, tipper du finner litt hvis du søker i forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2013 Søkte litt rundt på google og fant lite... tok no og søkte rundt på forumet, og fant alt eg trengte! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...