#1 Skrevet Juli 14, 2013 (endret) Et nytt endeledd til B5 gis bort Opprinnelig kjøpt til enten en 1996 A4 1.8TQ eller en 2000 Passat 1.9TDI 110HK (tror dette er likt på alle motoriseringer av B5) Kan hentes i Sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2013 Endret fra selges til gis bort, kom og hent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2013 Hei Er dette indre eller ytre? Er det og mulighet for å sende mot betaling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2013 Hei Er dette indre eller ytre? Er det og mulighet for å sende mot betaling? Hei, Det er ytre. Jeg kan sikkert sende det, men da vil jeg ha 100,- + frakt :-) Mye mindre jobb å kaste det i søppelet ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2013 Forstår det Er dette originaldel? Men er intr. i delen Når tror du at du evt har tid til å sende den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2013 Nå er jeg på vei til Slottsfjell, så det må bli til uka. Ikke originaldel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2013 Den er grei Sender du en PM når du er tilbake, så fikser vi det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2013 Hvis ikke du vil ha det så vil gjerne jeg. bor i sandnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2013 Hvis ikke du vil ha det så vil gjerne jeg. bor i sandnes. Hei, du kan hente det om Glenn Martin ikke vil ha det. Glenn Martin: Sender PM nuh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...