#1 Skrevet Juli 14, 2013 (endret) Originale 18" VW Durban felger med dekk 8x18 et 42. Pris er 8000,- Pris på frakt er omlag 1200,- og vil komme i tillegg Blir levert på 225/40-18 Continental Sport Contact dekk:) Dekk er kjørt 3000km på Orginale 18" VW Durban. Ekstrautstyr til Golf mk7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2013 Mmmm... Mulig de originale felgene hadde passet på Sharanen min.. ? Må sjekke litt opp i innpress... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2013 Burde passe ja:) hvilken årsmodell er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2013 Mmmm... Mulig de originale felgene hadde passet på Sharanen min.. ? Må sjekke litt opp i innpress... Orginalt innpress tror jeg er et 55 på Sharan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2013 Litt mer poke på disse felgene da! Men det burde jo bare gjøre det enda mer aktuelt:) så slipper felgene gjømme seg inni hjulbuene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2013 Burde passe ja:) hvilken årsmodell er det? 2013 2.0 TDI 4-Motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2013 Kan umulig se for meg at det ikke skulle passe! Har satt ned prisen med 1000,-. Du har ikke sjekket selv hva innpresset er på bilen din? Prøvde å Google litt, men fant lite info:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2013 Da ser det ut til at disse er solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...