#1 Skrevet Juli 14, 2013 Hei. Har en S4 b5 som for en stund siden begynte å gå dårlig. Feilen er veldig fram og tilbake. Merket det tydlig på vei hjem fra vinterlagring i våres då bilen dro bra for så plutslig i pådrag mistet kraften, får så kom tilbake. Feilen forsvant delvis etter denne turen. Men for et parr måneder siden kom feilen opp igjen av og til. Byttet så for en månede siden resirkventilene, kammene, løfterenne mm, og etter det har feilen vært borte, fram til for et parr dager siden. Nå er feilen der ganske ofte, og når jeg var ute å kjørte den istad gikk den nesten konstant dårlig. Etter litt logging med vagcom ser jeg at turbotrykket er ganske mye lavere når bilen går dårlig og jeg hører mindre susing fra turboene. Har også en feilkode på bilen: 17800 camshaft Position sensor bank 2 (G163) P1392 - 35-00 - open or short to plus. Denne feilkoden får jeg ikke til å slette. Den kommer opp igjen med en gang jeg starter opp bilen. Har byttet begge kamsesorenne og ohmet ledningenne fram til ECUen. Ingen andre feilkoder en denne. Vet ikke om disse feilenne henger sammen, feilkoden ligger inne hele tiden uavhengig av draget. Håper noen smarte hoder her har noen tips til hva det kan vere. Takker for svar Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...