#1 Skrevet Juli 14, 2013 (endret) Da var bilen solgt så da blir det ikke noe bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2013 Kan ev byttes i noen pene 17" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2013 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2013 Helst bytte da jeg ikke kan kvitte meg med disse uten å få på noen andre hjul hvis ikke det kommer et bud jeg ikke kan si nei til.......dette er ikke originale RS4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2013 18" rs4-1 Nye dunlop dekk 245/45 Står pr dags dato på samme bil som deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2013 RS4 type l er ikke akkurat min favoritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...