#1 Skrevet Mai 19, 2005 Den elektriske kontakten på tenningslåsen min var ødelagt,og jeg satte igang og skulle bytte den. Etter jeg hadde byttet kontakten og skulle sette den tilbake i tenningslåsen var det lissom noe som ikke stemte.. akkurat som det var et hakk som jeg ikke fikk den inn i.. noen andre som har vært borti dette? jeg får den ikke ordentlig inn slik at det funker å starte bilen gjennom tenningslåsen. Får av og til på tenninga.. menne ikke lenger. ps: dette er en audi s2 91 modell. Takker for alle svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2005 hm.. ingen som har byttet denne? trudde det var en del som brukte å gå på s2`n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2005 oh.. da var jeg akkurat ferdig å skru.. fant ut etter å brukt speil at hele tenningslåsen også var knekt ikke bare den elektriske delen. så dro jeg til et huggeri og hentet en ny tenningslås.. å satte i gang i skru.. gikk greit.. en times arbeid.. å nå er alt iorden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2007 Hei, tar opp en gammal tråd jeg:) Måtte du borre for å få klemt ned den låsefjæra for så kunne ta ut låsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...