#1 Skrevet Juli 15, 2013 Heisann. Har en Audi A4 B5 1.8TQ med sportsunderstell (nei det er ikke en TSQ, men den er fullt sportsutstyrt) Har kjøpt meg et sett 18" Felger, men dem er det 35mm impress på og skal ha 45, går det da ann og bruke spacere som man ikke skrur fast i navet først? Eller må man ha et sett spacere som skrus fast til navet først, for og få det skikkelig sentrert? Og hvor jeg eventuelt kan kjøpe dem? På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2013 Med 10 mm spacer blir inpresset ET 25, ikke 45. Du nevner ikke bredde på felger\dekk, men mest sansynligvis kommer du greit innenfor skjermene og unngår subbing, men du vil ikkje få det lovligt(i vognkort) om du ikke har TUV papir på at dette er godkjent for din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2013 ET35 funket på broderen sin B5 hvertfall utan problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2013 Sindre fiskerstrand har tuv papirer på 8.5x18 et 35 som gjør det mulig å godkjenne men absoltt ikke noe problem med et 35 på 8 eller 8.5 som disse trolig er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2013 Aha, trodde ET fungerte andre veien Mange a4 har et 35, broderen har det på sin Det er 225/40-18. Så da trenger jeg ikke spacere med andre ord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2013 Det går nok vedlig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2013 Har ET35 8.5 på min B5, hvor lovlig det er, vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2013 Har ET35 8.5 på min B5, hvor lovlig det er, vet jeg ikke.. Reglene er ganske klare på det: 15mm endring av sporvidde(7,5mm hver side) Ergo har du et 45 i vognkort er det lovligt å endre opp/ned 7,5 mm på hver side(37,5-52,5) Du kan få annet godkjent med tuv papir. Det har også blitt diskutert at tilsynelatende like biler levert med forskjellige felger(16" vs 18") har ulike inpress i vognkort. Og dermed kan det være lovligt på en bil men ikke på en annen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2013 er lovlig viss godkjent i vognkort med tuv, men innefor reglene trengs ikke godkjennes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...