#1 Skrevet Mai 19, 2005 Hei det er kommet noe rust under de nedre dørlistene på min a4 97 mod. Hvordan får jeg av listene i et stykke eller er det helt håpløst. Hvis de ikke går ann å få de av hele lurer jeg på å sette på kromlister istede. noen som hvet hvor en kan få tak i disse og hvor mye de evt koster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2005 Hei det er kommet noe rust under de nedre dørlistene på min a4 97 mod. Hvordan får jeg av listene i et stykke eller er det helt håpløst. Hvis de ikke går ann å få de av hele lurer jeg på å sette på kromlister istede. noen som hvet hvor en kan få tak i disse og hvor mye de evt koster. Hvis det ikke er noe forskjell på avant og sedan så er det bare å rive de av...skifta mine for litt sida...de sitter bare i klips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2005 Bytta disse på a4`n jeg hadde også. De var overraskende billige på møller!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2005 På min 98 satt de festet med en skrue i forkant, etter jeg hadde løsnet den var det bare å dra de litt bakover. Kostet litt i overkant av 200,- pr stk på Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2005 Sjekk garantiforholdet Mulig 70 % dekning på delen, har vært det tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...