#1 Skrevet Juli 15, 2013 Hei Har akkurat kjøpt meg en AWE vent mounted boost gauge som jeg skal til å montere. Har kommet godt i gang men så stoppet jeg litt opp i det jeg skulle til å føre slangen fra motorrom og inn i bilen. I installasjons manualen står det at man skal kutte hull i "inntak lending slangen" (hvis man kan kalle det for det da) og før den inn til ECU boksen. Nå kjører jeg jo på saltet vei igjennom hele vinteren så lurer på hvor lurt det egentlig er å kutte hull på denne "slangen". Noen som vet om en bra løsning for dette? Har tenkt på å legge noe silikon der men dersom det finnes en bedre løsning så er jeg åpen for forslag Her er et bilde fra bilen min. Se rød ring: Slik skal det se ut etter at man kutter hullet: Link til pdf installasjons manual: http://www.awe-tuning.com/media/pdf/installation_instructions.AWE_B8_A4_A5_ventboostgauge.pdf Jeg har også noen andre utfordringer når det kommer til det elektriske da mye har endret seg fra da manualen ble laget. I min bil ser det ganske ulikt ut. Noen som har montert en slik gauge? Jeg har funnet 12v og jord Men trenger å vite hvor jeg skal koble meg på slik at boost gaugen dimmer likt resten av instrument panelet gjør. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...