Anbefalte innlegg

***ny info og pris, se nede***

 

18" Porsche LeMans felger, rs2 girkasse, grill, sort skinn/Alcantara, H/r coilovers, sort metallic, rustfritt exos,...selges eller byttes i noe mer "vanligt". Bilen er meget god o går gott. Prisantydning 160"

 

Edit"

Er en del interesserte, ønsker ett salg av denne da jeg ikke har behov før denne. Kaster med en fin RS2 turbo samt ett bra grenrør, RS2 kopi med bedre flow...Annars har jeg fått spørsmål om forskjellige inbytte, peng er mest interessant men nyere bruksbil, Golf, Focus mm er mitt i blink.

 

SDC10661.jpg

SDC10674.jpg

SDC10673.jpg

SDC10663.jpg

SDC10660.jpg

SDC10659.jpg

SDC10654.jpg

SDC10653.jpg

SDC10652.jpg

SDC10651.jpg

SDC10650.jpg

SDC10649.jpg

SDC10648.jpg

SDC10646.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du sende meir info og bilder på PM? Samt ein pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SDC10645.jpg

 

SDC10667.jpg

 

SDC10669.jpg

 

SDC10670.jpg

 

SDC10671.jpg

 

SDC10672.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått mye respons på annonsen, mye spørsmål om hvordan stand bilen er i. Da ny morobil er kjøpt så trenger jeg ikke denne. Senker prisen til 150" fedig reg!!!

 

Vill si att bilen er svært pen og gir ett gott inntrykk, bilen fremstår ikke som herjet med-motor, kasse o drivverk er tajt o uten skrapninger på gir o lignende.

Vill man ha en strøken bil så er det ting att ta tak i bilen er dokk i daglig bruk og får daglig kommentarer om hvilken strøken bil eg har.

* Klimakompressor er demontert, fungerte fint med god kulde, men det er kast i Axel. 2 valg her, kjøp ny (3000 ny på e-bay), eller montere tillbaks.

* v blinklysglass er knust under forvaring.

* sprekk i Audi 90 rampen mellom baklysen, kjøp ny på e-bay o tillpasse, ca 2000 med frakt.

* Slavecylinder till clutch er dålig, henger av og till, ny koster mellom 200-2000 beroende på hvor man handler.

* små stensprang på støtfangere o panser, lakkere opp på nytt eller lev med det.

* .....ikke vinterdekk da den ikke er vinterkjørt. Her kan man om man vill få med 4 18" felger uten dekk.

 

På den positive siden så er bilen påkostet med "rett" utstyr som ikke tar vekk S2 sjarmen. Her kan nevnes-

 

* H/R coilovers med få mil.

* BN pipes rustfritt exos. kanonfin lyd uten att vare før grov.

* Porsche Le Mans felger i 18" med helt nye dekk.

* Årsavgit betalt o selges ferdig registrert.

* Sjeldent Recarointeriør.

* Avtagbart hengerfeste som gjør bilen komplett.

* Rs2 lykter uten knekte festen.

* Rs2 Grill.

* Rs2 girkasse helt uten skrapninger.

* Snudd innsug, svindyrt...

* 5 separate coiler-

* stor frontmontert intecooler.

* Rs2 hjerne

* Medfølger Rs2 turbo uten glapp samt grenrør.

* trur ikke det finnes en eneste parkeingsbulk.

* Enorme Porschebremser fremme.

* Godkjent i vognkort med spacers og h/r.

* Passelig stereo med pioneer stereo og Focal høgtalere på org plassering.

* Eu godkjent till sluten av -14

* Grov clutch for videre oppgraderinger...eg synes den går gott med 230hk og...

* 4 x elvinduer, meget sjeldent på s2.

 

Har dere mere spørsmål så send en pm eller mail på porsvw@hotmail.com:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det av noen interesse og bytte i helt ny Can-Am Commander Limited Edition? Ved intr kan jeg sende mer info

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send mer info, bild og hvis du har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Per! =) Har sendt over spesifikk informasjon og prøvde og få linka med bilder via internett linker! Gi beskjed når det er sett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.