#1 Skrevet Juli 15, 2013 Skulle til å fylle ny gass på Ac anlegget på min 99 A4, men så visste det seg at anlegget var fullt i fra før. Kompressor slår inn, vifter starter men det blir ikke kald luft. AC rørene som går inn i torpedovegg blir heller ikke kalde. Har lett litt etter ventiler o.l bak hanskerommet men ser at rørene går rett inn i boksen med vifta på. Noen som har en formening om hva som er galt? Anlegget ble sjekket, tappet og deretter vakumert av en proff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2013 Noen feilkoder på klimadisplayet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2013 Ingen feilkode i display. Man må ikke trykke på noe for å få de fram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2013 På A4n jeg hadde så nektet AC å blåse kaldt om den trodde det var under 4 grader ute, hadde litt problemet med en temp måler, men etter jeg byttet den gikk det fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2013 Hvor satt denne tempmåleren hen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2013 Hvor satt denne tempmåleren hen da? Hmm ja si det. Mener det var foran i fangeren et sted. Har bytta på flere biler så blander dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2013 Mener at den sitter rett framfor AC-radiatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2013 Hvis kompressor slår inn å det ikke blir kaldt, så er det mest sannsynlig deff ventilplater i kompressor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2013 Har du koden på den sensoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2013 Har du koden på den sensoren? Står fremfor ac radiator i en liten brakkett,og delenr er:8d0820535 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2013 Står fremfor ac radiator i en liten brakkett,og delenr er:8d0820535 På passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2013 Er du sikker på at kompressor slår inn ? du kan ta 12 v rett på kompresoren så den slår inn. hvis den blir kald da er det enten trykkføler som er deff, eller klimadisplay som ikke sender signal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 22, 2013 Fant ut av problemet hos meg. Det var headuniten som skapte problemer. Jeg hadde problem med temperatursensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 23, 2013 Har vært på ferie jeg så stått litt stille dette. Men da kan det være den sensoren forran AC condenser, eller selve displayet i bilen (selv om AC stjerna vises i displayet.) eller kompressoren. Nå er anlegget tomt så må fylle det opp før jeg får sjekket så mye mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...