Anbefalte innlegg

Skulle til å fylle ny gass på Ac anlegget på min 99 A4, men så visste det seg at anlegget var fullt i fra før. Kompressor slår inn, vifter starter men det blir ikke kald luft. AC rørene som går inn i torpedovegg blir heller ikke kalde. Har lett litt etter ventiler o.l bak hanskerommet men ser at rørene går rett inn i boksen med vifta på.

Noen som har en formening om hva som er galt? Anlegget ble sjekket, tappet og deretter vakumert av en proff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen feilkoder på klimadisplayet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen feilkode i display. Man må ikke trykke på noe for å få de fram?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På A4n jeg hadde så nektet AC å blåse kaldt om den trodde det var under 4 grader ute, hadde litt problemet med en temp måler, men etter jeg byttet den gikk det fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor satt denne tempmåleren hen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor satt denne tempmåleren hen da?

Hmm ja si det. Mener det var foran i fangeren et sted. Har bytta på flere biler så blander dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at den sitter rett framfor AC-radiatoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis kompressor slår inn å det ikke blir kaldt, så er det mest sannsynlig deff ventilplater i kompressor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du koden på den sensoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du koden på den sensoren?

Står fremfor ac radiator i en liten brakkett,og delenr er:8d0820535

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står fremfor ac radiator i en liten brakkett,og delenr er:8d0820535

På passat? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at kompressor slår inn ? du kan ta 12 v rett på kompresoren så den slår inn. hvis den blir kald da er det enten trykkføler som er deff, eller klimadisplay som ikke sender signal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut av problemet hos meg. Det var headuniten som skapte problemer. Jeg hadde problem med temperatursensor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på ferie jeg så stått litt stille dette. Men da kan det være den sensoren forran AC condenser, eller selve displayet i bilen (selv om AC stjerna vises i displayet.) eller kompressoren.

Nå er anlegget tomt så må fylle det opp før jeg får sjekket så mye mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.