#1 Skrevet Mai 19, 2005 Hvor: Treffet blir på Grenland Auto i Porsgrunn. 2 minutters kjøring fra E18. Under 2 timer å kjøre fra Oslo, og ca 2 timer og 30 minutter fra Kristiansand. (Se veibeskrivelse for mer info) Program for dagen: 09.00-11.00 Innkjøring for utstillere 11.00-1300 Juryen bedømmer bilene 14.30 Finale Hjulskiftkonkurranse 15.00 Premiering Priser: Utstilling kr. 50,- Inngang gratis Premiering: 5 beste Audi (Jury velger ut etter forskjellige kriterier) 5 beste VW (Jury velger ut etter forskjellige kriterier) Hjulskift konkurranse Hva skjer: Grenland Auto har besøk av samarbeidsparnere. VACN selger effekter. Falck AS deler ut medlemskap. Hjulskift konkurranse for 2 manns lag med premiering. Veltepetter Det vil også være mulig å kjøpe mat og drikke på området. Hydro/Texaco spanderer vask på alle som stiller ut bil. Har bestilt fint vær og gleder oss til å se deg der! Velkommen Hilsen styret i VACN Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2005 Får vel ta en tur da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 Blir bra dette! Satser på at det blir kjempe vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Og jeg skal være speaker... Stakkars stakkars dere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 Og jeg skal være speaker... Stakkars stakkars dere... Da er det mulig jeg kommer også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2005 Blir bra detta Heine! Håpe på masse folk, og fint vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2005 Det dukker nok opp en liten gjeng fra Agder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2005 Og jeg skal være speaker... Stakkars stakkars dere... Å NEI... Grunn til å bli hjemme det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2005 jeg kommer.... blir det felles kjøring fra oslo eller???? Håkon??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2005 Folk i klubbe har det virkelig med å legge det på "dumme dager" Treffet i festningen i halden var samtidig som gatebil vålerbanen og dette treffet her er samtidig som en dag på strippen(bilsport) Gardermoen.... Grrrrr..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2005 Folk i klubbe har det virkelig med å legge det på "dumme dager" Treffet i festningen i halden var samtidig som gatebil vålerbanen og dette treffet her er samtidig som en dag på strippen(bilsport) Gardermoen.... Grrrrr..... Det er vell ikke så lett å finne en ledig helg/dag hvor det ikke er ett annet treff, så sånn må det vell bare bli, greit at det er flere treff og da, flere alternativer! Håper hvertfall at mange kommer til telemark denne helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2005 Da holder vi på å legge siste hånd på verket, håper dette blir satt pris på! Ser ut til at det blir masse flotte premier, blir diverse stander fra Grenland Auto sine sammarbeidspartnere+++ Håper flest mulig har muligheten til å komme til Porsgrunn førstkommende lørdag! Hvis noen har noen spørsmål, så bare ta kontakt! Ta med venner, kjente, naboen og familie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2005 Folk i klubbe har det virkelig med å legge det på "dumme dager" Treffet i festningen i halden var samtidig som gatebil vålerbanen og dette treffet her er samtidig som en dag på strippen(bilsport) Gardermoen.... Grrrrr..... Vi har prøvd så godt vi kan å ikke legge det til samme helgen som andre VW/Audi arrangementer i allefall. Men det er helt umulig å legge det til en helg som det ikke skjer noe i det hele. Håper du og mange andre prioritere VW/Audi i steden for Volvo, Civic og Carina E. Vi skal i allfall gjøre alt vi kan for at alle som kommer skal trivest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2005 rart med det at ting ALLTID krasjer på en og annen måte i sommersesong Heine: ide å lage et kjøreanvisningskart til treffstedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2005 endelig ferdig, klar til helga. Ja, det regner ute, og jeg har vært ute å montert sideskjørtene og montert gitter i bakfangeren! Deiligt ikkesant? (fikk også hjelp av shæsten min, hu sa jeg måtte skrive det inn her) søtt! Men er hvertfall klar til helga! I morra blirre skikkelig vask på RS5'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2005 Hvordan er det med vaskemuligheter i nærheten? Mener å huske at det er Hydro/Texaco rett i nærheten, eller tar jeg helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2005 Hvordan er det med vaskemuligheter i nærheten? Mener å huske at det er Hydro/Texaco rett i nærheten, eller tar jeg helt feil? Hei Inge. Du husker helt riktig! Vi har dessuten fått vaskepoletter på den første H/T stasjonen du kommer til når du kommer fra E18. Gleder meg også til å se bilen din i virkeligheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2005 Brum brum... En gammel GT er også klar... Send meg PM Inge om vi skal starte samtidig fra Ski... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2005 Brum brum... En gammel GT er også klar... Send meg PM Inge om vi skal starte samtidig fra Ski... PM sendt Håkon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2005 Veldig bra treff dere arrangerte i dag.. Vi var jo ganske heldig med været også. Takk til Telemark lokallag med Kjetil B og Heine ++ i spissen for et fint treff. Det var virkelig vært turen fra Oslo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 4, 2005 Noen som har noen bilder og legge ut fra dagens treff for oss som ikke var der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 4, 2005 Det ligger massevis av bilder i mediaforumet! Og jeg føyer meg til i rekken av gratulanter, dette var et ypperlig treff, og tross alt så må man si seg ganske heldige med været, når man tar værmeldingen i betraktning (jeg husker vagt linjen "tildels store nedbørsmengder i Agder og Telemark" fra værmeldingen i går) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 4, 2005 Bilder finner du her på mediaforum: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=250715#post250715 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 4, 2005 Skulle bare takke for et kjempebra treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...