2005 speil på 2001 Passat

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal koble 2005 speil med blinklys på min 01 Passat 3bg.

Noen her inne som har noe tips om hvor jeg kan koble til blinklysene? :)

Noen som evt har en how to? I forhold til kobling av speiljustering osv.

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

let inne her på forumet, finnes link med bilder. Husker ikke i farta.

Gjorde dette for ikke lenge siden på min egen. Bestilte originale ledninger hvor jeg stappet disse inn i sokkelen til speilene, er ledige hull der, trekte disse igjennom dørene og koblet meg inn på sideblinkelysene i sparkepanelet. Egentlig så kan du blinde sideblinkelysene da disse ikke eksisterer på passat med blink i speil. Men men.. de er nå der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

let inne her på forumet, finnes link med bilder. Husker ikke i farta.

Gjorde dette for ikke lenge siden på min egen. Bestilte originale ledninger hvor jeg stappet disse inn i sokkelen til speilene, er ledige hull der, trekte disse igjennom dørene og koblet meg inn på sideblinkelysene i sparkepanelet. Egentlig så kan du blinde sideblinkelysene da disse ikke eksisterer på passat med blink i speil. Men men.. de er nå der :)

Okay :)

Takk:) da får jeg prøve meg frem :)

Skal kjøpe blendedekselet å sette i skjermene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med delenr på speilglasset på høyre side til 2005 speil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med Tomaz, han kan nok finne ut av det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.