#1 Skrevet Juli 16, 2013 Hallo! Har tenkt å oppgradere eksosen på s6en min å lurer på om noen har et bra anlegg som ikke bråker altfor mye til salgs? Hadde jo vært fint om det ikke var altfor langt unna oslo/akershus/østfold området. Hilsen Kenneth Løken Tøllefsen 40618015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2013 Forsatt på utskikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2013 Hør med Trond Gundersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2013 Takk det skal jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2013 Forsatt på utskikk etter et anlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2013 Jeg er ! :-) Hva har du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2013 Hva har du stian? Hva mener du med hva jeg har:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2013 Hehe, se der ja. My bad :-) Så ikke at det var du som startet tråden :-) Trodde du var en som lurte på om kjøper fortsatt var på jakt etter eksos... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2013 Fort gjort, den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...