#1 Skrevet Juli 16, 2013 Hei! Er det noen som kan si meg om det er samme bremsekraftforsterker, hovedsylinder, ABS unit etc. på en MkV R32 som på en en 2008 Touran? Grunnen til jeg spør ar at jeg har fått tak i et sett med med R32 bremser som skal monteres på Touranen, og trenger litt info hvis godkjenning blir aktuelt Mvh Richard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2013 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2013 ser ut til at de har forskjellige delnr største skillet er vel på om det er4x4 eller ei. uten at jeg skal si det for sikkert. mye variasjoner ute og går på de nyere bilene. men alt i alt ser det iallefal veldig forskjelligt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2013 Hein monterte R32 bremser på sin 2.0 TDI 4motion. Fungerte helt fint der, om pedalfølelsen ikke er lik så var det verfall ikke merkbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...