#1 Skrevet Juli 16, 2013 (endret) Har en karbon bøttestol jeg rett og slett er for feit til å få plass i. Dette er en DYR stol jeg gjerne da selger eller bytter i 2 stk billigere bøtteseter jeg får rumpa ned i. http://cobra.subesports.com/products/cat/Seating/brand/Cobra/prodID/661 Setet hadde en ny pris på 26 000 kr. FIA godkjenningen har gått ut. Selges for 3000 kr eller bud eller 2 stk større seter. Hvis noen har 2 stk seter de vill bli kvitt men ikke trenger dette kan de også sende meg ett tilbud jeg ikke kan si nei til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2013 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2013 byr 1500 for stolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2013 Spytt inn 500 til så skal du få den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...