Audi A8 D2 - Drenering til vannkasse

Anbefalte innlegg

Sliter med at jeg blir våt på føttene i regnværet, så regner med at det er noen drenering i vannkassa som er tett. Hvor finner jeg den/dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken årsmodell blir D2..? Tenkte å se i etka om det er inntegnet noe der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

96-02 sånn ca? Første gen A8 hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe lett å se på etka-tegninga vertfall.. sorry..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D2 facelift, 2000 modell. Fant ikke noen drenering i vannkassen, så er sikkert på en lur plass man ikke kommer til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en i hvert hjulhus, og 2 bak motor ca , ser di under bilen tror jeg, eller alle 4 i hjulhusene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 2003 A6 var drenringen i for brønnen under batteriet tett ( batteriet er montert "under" vindusviskerne) det kom da vann inn i fotbrønnen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har åpnet den ene dreneringen på venstre side, spylte med vann og da rant det ut. Rant også langs panseråpneren?! Sum ting wong...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke dreneringen til ac da?

Hadde nettop dette problemet på 99 mod. A6 til kona. Ble da vått på gulv på passasjer side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det kan være denne.. hvis jeg finner den. Er en splittslange, typ avlang(oval) i topp og går ut til 2 ventiler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.