#1 Skrevet Juli 17, 2013 Sliter med at jeg blir våt på føttene i regnværet, så regner med at det er noen drenering i vannkassa som er tett. Hvor finner jeg den/dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2013 Hvilken årsmodell blir D2..? Tenkte å se i etka om det er inntegnet noe der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2013 96-02 sånn ca? Første gen A8 hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2013 Ikke noe lett å se på etka-tegninga vertfall.. sorry.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2013 D2 facelift, 2000 modell. Fant ikke noen drenering i vannkassen, så er sikkert på en lur plass man ikke kommer til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2013 er en i hvert hjulhus, og 2 bak motor ca , ser di under bilen tror jeg, eller alle 4 i hjulhusene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2013 På min 2003 A6 var drenringen i for brønnen under batteriet tett ( batteriet er montert "under" vindusviskerne) det kom da vann inn i fotbrønnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2013 Har åpnet den ene dreneringen på venstre side, spylte med vann og da rant det ut. Rant også langs panseråpneren?! Sum ting wong... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2013 Det er ikke dreneringen til ac da? Hadde nettop dette problemet på 99 mod. A6 til kona. Ble da vått på gulv på passasjer side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2013 Mulig det kan være denne.. hvis jeg finner den. Er en splittslange, typ avlang(oval) i topp og går ut til 2 ventiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...