#1 Skrevet Juli 18, 2013 Hei Trenger å kopiere hjernen til en golf 5 2.0tdi med BKD motor og EDC16u1 hjerne. Du må ha mulighet til å kjøre til skedsmo korset og vente/sette igjen bilen i mens. Tar ca 1 time, som gjentjeneste får du chippet bilen din gratis. Ta kontakt på pm eller tlf 41243886 så avtaler vi nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2013 Trenger du originalfila til bilen din så er vel det lett å få tak i for svensken? Har du ECU nummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2013 Trenger ikke bare orginalfila, men må klone hele hjernen. Har et Oettinger chip i bilen min som er låst, så må ha BDM readout for å få alle parameterne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2013 Ingen som vil ha gratis chip på sin 2.0tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2013 funker det med bkd fra en 06touran med dsg? hva slags hjerne som sitter der aner jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2013 Jeg vil anta det. Det kan vi lese av å sjekke relativt lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2013 Si fra en dag det passer da er i Sverige i helga men til uka så kan jeg sikkert møte deg en ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...