Demontere lykter audi a6 2000mod(org xenon)

Anbefalte innlegg

Skal bytte lykter på min a6 nå.

Har løsnet de tre skruene og tatt de ut,klipsa løs lykta ifra det klipsfeste imot radiator så lykta er løs men får den fa... Ikke ut: bh :

Må man virkelig av med framfangeren for å få de ut?

Har søkt opp div how to på Google men der er det bare og ta de ut virker det som,kan det være at de bygger mere med org xenon så man MÅ av med fangeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til til slutt,løsnet på plata over lykta så da ble det akkurat så mye plass at det gikk ann og kirke den ut.

Gruer meg allerede til jeg må ut med den ene lykta igjen da den ene pynte crom lista under ene lykta gikk heden:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bruker en enslig time ekstra på å lette på støtfangeren, så slipper du å ødelegge den blanke listen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok ut lyktene mange ganger på A6en jeg eide, uten å hverken ødelegge lister eller demontere støtfanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok ut lyktene mange ganger på A6en jeg eide, uten å hverken ødelegge lister eller demontere støtfanger.

Ok, jeg har en allroad, er vistnok litt trangere har jeg hørt. Jeg byttet lyktene, og tok ut de gamle kun en gang etter 8 år. slitt glass og grå linse.

Trenger vel ikke ta de ut for å "pleie" de mange ganger....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.