#1 Skrevet Juli 19, 2013 (endret) Har et sett alu 034 motorfester og girkassefester Som jeg ikke fikk brukt på min bil, da disse er med "inline" innfesting. Jeg måtte ha offset.. Jeg kjøpte disse "brukt", kun vært prøvemontert av forrige eier.. Selges 1500kr evt bud! + frakt Mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2013 Kom med bud Sent from my iPhone using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2013 Hvilken versjon fester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2013 Er du hjemme etter 6, så kan jeg komme å vise deg etter jobb? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2013 Litt seint svar, men er ihvertfall hjemme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...