#1 Skrevet Juli 19, 2013 Selges siden eg ikke fikk bruk for den. den er ny/ubrukt orginal møller del. 800kr+ frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2013 Har du ett bilde av den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2013 Den ligger på lokalet så klarer ikke få tatt noe bilde før onsdag, men eg kan Google noen når eg er på ein pc. Er med sentrert eksosutsparing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2013 Takk finni. Er uten slepekrok deksel. Der bruker du bare original vis eg har forstått riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2014 600+ frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2015 (endret) Siden denne nå har ligget 1 år på lager vurderer eg å plusse på 600kr i lagerleige i prisen siden det er utgifter eg har hatt på denne å det blir for dumt og tape på salget. Tulla:p forsatt 600kr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...