Anbefalte innlegg

Er det noen som vet garantert om 19"felger med 235-35-19 dekk passer på en Audi A4 Turbo 95mod (B5) som er senket 40mm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint, forutsatt at innpresset er riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som hadde 8,5" x 19" på sin med 235/35 falken og justerbart som var skrudd mye ned og det var ingen problem... men husker jo ikke innpresset da : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpresset er (ET-30).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bredda på felgen har jo også en del å si om man får plass iallefall forran.

Funker fint med 8,5 x 19 med ET35 og 235/35/19 dekk. men noe breiere felg med ET35 tror jeg ikke du får på :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er 8,5 breie så går det med ET 30 akkurat, men du kan ikke ha så breie dekk som 235... Da vil dekka subbe i hjulbuene vil jeg annta....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har 8,5 19" på min og den er senka 30 mm det funker heilt fint. Dekk dimensjon er 235/35/19.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde med 255-35-19 og de var for stor, har bestilt nye 235-35-19 på http://www.dekkonline.com og de er superbillige og frakt ligger i prisen!! :):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet garantert om 19"felger med 235-35-19 dekk passer på en Audi A4 Turbo 95mod (B5) som er senket 40mm?

Jeg har 19" felger med 235/35/19 dekk på min A4 95 B5 og det passer helt garantert, min bil er senket 60/40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører også 235/35/19 . et 30 på min A4 . det funker bra med 40-40 senking.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert å få svar på om det passer!! :)

Har hørt med flere dekkfirma i flere månder men fikk ikke et orntelig svar!!

MyrvangRacing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.