Anbefalte innlegg

sliter med høydekast på de nye felgene og dekkene mine. i avballanseringsmaskina hopper hjulet litt (mer enn hva det burde være) tror det er dekkene. men på bilen er det mer. fulgte med senterringer av plast. får forskjellig høydekast hver gang jeg tar av og på hjulet.... spørsmålet blir da om det hjelper noe med alu ringer.

 

hvordan er det å få andre dekk sånn generelt. har snakket med norgesdekk og det hørtes ikke sånn veldig lett ut for å si det mildt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket merke er dekkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

federal. kjøpt av norgesdekk. er ikke gode å kjøre på. hadde nankang før og de var MYE bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert med på at plast sentreringsringer har blitt urunde etter at bil har blitt satt ned på hjula før felgene er skrudd ordentlig til.

Pleier å dra til med moment mens den henger i lufta om det er plast ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert med på at plast sentreringsringer har blitt urunde etter at bil har blitt satt ned på hjula før felgene er skrudd ordentlig til.

Pleier å dra til med moment mens den henger i lufta om det er plast ;-)

 

gjort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, men problemet er at om de først blir urunde må de byttes, for da er de skjeve og du får aldri sentrert felgene igjen;-)

Også er det veeeldig viktig å kryss stramme forsiktig litt og litt ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger er det snakk om? Jeg fikk alu-ringer fra Oz-importøren. -Du kan jo sjekke importør evt. utsalgssted?

Hadde samme problem som deg, ble bedre noen ganger enn andre. Helt feilfritt nå etter alu-ringene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sparco felger laget av OZ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da eg trengte ringer til mine Oz ultraleggera så var nærmste plast type 0.5mm for liten. Er dine helt korrekte?

 

Bestilte orginale Oz alu med spennring fra Martins kostet ca 400kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de fulgte med felgene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.