#1 Skrevet Juli 22, 2013 Hei, Har hatt denne bilen stående altfor lenge nå. Så hvis noen er interresert i den så kan den hentes Lørdag 27 Juli gratis. Jeg har flytta bort fra Stavanger og bilen står bare i veien hjemme hos min gamle farmor, men er i Stavanger i helga. Det står 4 veldig fine Ronal Turbo felger på bilen som er verdt noen tusen som går med gratis til de som har lyst å hjelpe meg å få denne av skuldrene mine, bilen i seg selv er ikke mulig å få registrert pga mistede tollpapirer men det er mye spennende deler på den hvis noen vil bruke den som delebil. Bilen er ikke kjørbar pga motoren er i deler. Her er den slik den står hjemme hos min farmor og venter på noen som tar vare på den Her kan dere se litt flere bilder av bilen i forumtråden til han jeg kjøpte den av. http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/148691-brunerune-audi-80-1975-med-gt-motor-prosjekt-skilter.html For spørsmål så er jeg på tlf og mail: 41540008 Kenneth.ness@nov.com Mvh Kenneth Næss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2013 Tar den tvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2013 Tar den tvert! Da var den gitt bort tvert Snakkes på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2013 --- og da kom den til et godt hjem. Gratulerer, Bjørnar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2013 Holy cra.......... Heldig igjen her Bjørnar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...