Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt denne bilen stående altfor lenge nå. Så hvis noen er interresert i den så kan den hentes Lørdag 27 Juli gratis.

Jeg har flytta bort fra Stavanger og bilen står bare i veien hjemme hos min gamle farmor, men er i Stavanger i helga.

Det står 4 veldig fine Ronal Turbo felger på bilen som er verdt noen tusen som går med gratis til de som har lyst å hjelpe meg å få denne av skuldrene mine, bilen i seg selv er ikke mulig å få registrert pga mistede tollpapirer men det er mye spennende deler på den hvis noen vil bruke den som delebil.

Bilen er ikke kjørbar pga motoren er i deler.

Her er den slik den står hjemme hos min farmor og venter på noen som tar vare på den

bilde.jpg

Her kan dere se litt flere bilder av bilen i forumtråden til han jeg kjøpte den av.

http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/148691-brunerune-audi-80-1975-med-gt-motor-prosjekt-skilter.html

For spørsmål så er jeg på tlf og mail:

41540008

Kenneth.ness@nov.com

Mvh

Kenneth Næss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar den tvert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar den tvert!

Da var den gitt bort tvert :)

Snakkes på lørdag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

--- og da kom den til et godt hjem. Gratulerer, Bjørnar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holy cra.......... Heldig igjen her Bjørnar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.