#1 Skrevet Juli 23, 2013 hei. min bror sliter med at bilen blir tom for strøm på sin audi b5. etter ca 1-2 uker så er det flatt batteri så det må jo være noe som trekker hinsides mye strøm? når bilen skal starte selv med og ha ladet batteriet så er bilen virkelig tungstartet(så vitt at den trekke rundt) så håper noen har hatt problemer som muligens kan gi meg en pekepinne? mener det er 62amp batteri i den. fant også da jeg koblet opp stereo til han så var det nokka ekstra greier fra blaupunkt som var kobla på 30 pluss kabelen inne i sikringsboksen men fant ikke jordingen til den så regnet med denne kunne jeg utelukke. men tror ikke det, så får starte me den antenne greia til blaupunkt før jeg starter med og feilsøke på noe annet. kan batteriet være defekt? overledning fra starter har jeg hørt om flere som har hatt problemer med? hvordan få målt amp best mulig? tar i mot tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2013 Hvis batteriet er helt nyoppladet og den fortsatt går tregt på starteren ville jeg ha byttet batteri først og fremst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2013 har tenkt tanken ja. har ikke hatt problemer med dette før bilen ble kjøpt så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2013 Gamle blaupunkt spillere er alltid skrekken når det gjelder strømtrekk ! Har byttet endel av de på jobb Prøv å napp sikringa til spilleren og se om den slutter å trekke så mye strøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...