Anbefalte innlegg

Skal få lagt solfilm på Passaten vår, og er litt i tvil hvor mange prosent jeg skal gå for. Vil ikke ha for mørkt, men heller ikke for lyst. Står mellom 20 eller 35%. Noen tips? Bilder? (Bilen er reflexsølv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 35% på min. Litt for mørk når du skall rygge om kvelden: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Mulig det blir for mørkt med 20 da. Er hovedsaklig for å hindre at dattera mi sitter med sola i ansiktet på biltur, men det gjør jo heller ingenting at det ser finere ut også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på med 35% rundt hele bilen, evt 20% på bakluken, det blir meget bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har noen bilder med 20 eller 35%?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På gamle bilen min hadde jeg 35% på alle sidevinduene og en del mørkere på bakluka (usikker på hvor mye) såg ganske fint ut.

SAM_3889.jpg

På Passaten har jeg 35% fremme og ca 20% fra b-stolpen og bak.

SAM_1365_zps5faed02a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville helt klart ha valgt 35% foran og 20% fra b-stolpen og bak over.

dette er det mest vanlig å legge samt at det er mindre sjans for å bli stoppet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sota nettopp mine 50% helt fram med litt speileffekt. Bakruta 30%. Ved første øyekast tenker man ikke "ulovlig soting" samtidig som man sliter med å se hvem som sitter i bilen. Er kjempefornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sota nettopp mine 50% helt fram med litt speileffekt. Bakruta 30%. Ved første øyekast tenker man ikke "ulovlig soting" samtidig som man sliter med å se hvem som sitter i bilen. Er kjempefornøyd.

Høres interessant ut. Hvor fikk du tak i denne? Skulle hatt noe a'la Folia Tec sin Chromolux, men den har de dessverre sluttet å lage.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har feriert litt rundt i latvia, flott land å reise i hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.