#1 Skrevet Juli 23, 2013 Skal få lagt solfilm på Passaten vår, og er litt i tvil hvor mange prosent jeg skal gå for. Vil ikke ha for mørkt, men heller ikke for lyst. Står mellom 20 eller 35%. Noen tips? Bilder? (Bilen er reflexsølv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2013 Har 35% på min. Litt for mørk når du skall rygge om kvelden: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2013 Ok. Mulig det blir for mørkt med 20 da. Er hovedsaklig for å hindre at dattera mi sitter med sola i ansiktet på biltur, men det gjør jo heller ingenting at det ser finere ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2013 Kjør på med 35% rundt hele bilen, evt 20% på bakluken, det blir meget bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2013 Er det noen som har noen bilder med 20 eller 35%? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2013 På gamle bilen min hadde jeg 35% på alle sidevinduene og en del mørkere på bakluka (usikker på hvor mye) såg ganske fint ut. På Passaten har jeg 35% fremme og ca 20% fra b-stolpen og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2013 jeg ville helt klart ha valgt 35% foran og 20% fra b-stolpen og bak over. dette er det mest vanlig å legge samt at det er mindre sjans for å bli stoppet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2013 Jeg sota nettopp mine 50% helt fram med litt speileffekt. Bakruta 30%. Ved første øyekast tenker man ikke "ulovlig soting" samtidig som man sliter med å se hvem som sitter i bilen. Er kjempefornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2013 Jeg sota nettopp mine 50% helt fram med litt speileffekt. Bakruta 30%. Ved første øyekast tenker man ikke "ulovlig soting" samtidig som man sliter med å se hvem som sitter i bilen. Er kjempefornøyd. Høres interessant ut. Hvor fikk du tak i denne? Skulle hatt noe a'la Folia Tec sin Chromolux, men den har de dessverre sluttet å lage. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2013 jeg har feriert litt rundt i latvia, flott land å reise i hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...